Mama there's wolves in the house

Nu har jag hamnat här igen.

I det omotiverade hålets land,
där lusten att göra något av nödvändighet är lika med noll. 


Jag vet inte om det beror på skolan,
eller om det beror på att jag inte kan hitta något jag tycker om.
Men något är det. 

HDK är en bra skola,
absolut. 

Men jag känner mig understimulerad och ointresserad. 
Det dyker inte upp något runt mig som berör mig så det brinner på insidan och kliar i fingertopparna. 
Musiken är ointressant. 
Konsten vill jag inte ens se åt. 

Jag behöver hitta lugnet i mig igen,
för jag vet att byta omgivning kommer inte fylla det tomrum jag hittat.
Ett tomrum där jag vet vad jag är bra på,
men jag vet inte vad jag tycker om att göra. 
 


Jag är trött på att behöva vara min egen inspirationskälla. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0