Om det var enklare hade jag suttit på en parkbänk och luktat på blommorna.

Hej, vad händer?
 
Jo.

Studerandet går framåt. Målandet blir bättre. Musiken blir klarare. Mitt huvud blir lättare. Träningen går bättre. 
Storstadsstressen är dock densamma, men vattendrickandet går bättre.


hah!?


nej. Jag lovar,
jag ska inte skriva om sånt. 
Så låtsas att jag stryker över det. 
 
 

Nej det jag ska skriva om handlar mer om hur fruktansvärt viktigt det är att leta efter vad som är viktigt i livet och ge det omtanke. Att arbeta hårt för det man tror på och stärka sin självkänsla.

Det finns en fråga jag alltid försöker ställa mig själv, 
i varje situation, diskusson, dialog, konflikt, samtal, text ...


håller jag med om det här? 



 
För att glömma bort sin egen ståndpunkt är att gå med ögonbindel genom livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0