"i want to be free, and i dont know what that means"


Jag älskar mig själv
Jag gör verkligen det
och jag vågar nu mer än någonsin att ifrågasätta vad som pågår
ha på mig det jag känner för, inte det jag vill
jag vågar säga ifrån och stå upp för mina åsikter
jag vågar betyda något och vara den jag är

jag har växt men jag vill växa ännu mer
och det gör jag här
varje dag ifrågasätter jag saker jag aldrig någonsin har tänkt på förr
det har också gjort att min känslomässiga bredd har blivit större
mitt intellekt tar in fler saker
jag vill lära mig mer och hela tiden
jag vill träffa mer människor
jag vill nästa
nästa 
nästa
mer 
mer

föralltid! 

det här är så flummigt och jag älskar det jag behöver det och det är bra
Jag har så mycket hämningar som jag måste arbeta bort och det är en ständig kamp som jag älskar att ta tag i 
Jag har så många saker som håller mig tillbaka och jag måste ge dem namn så jag kan bryta ner dem 

jag vill veta vad fri är för mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0