You are my time

Du är inte min,                                                                You’re not mine,
så jag kommer aldrig säga                                               So I’ll never say

" du är det finaste jag har "                           "you’re the best thing I’ve got"

för du är inte min.                                              Because you are not mine.
 
En lång tid kommer att gå,                                        A long time will pass,
innan jag får ta del av dig igen.           before I get to be a part of you again.

innan                                                                                            Before
jag får ta del av dig.                                              I get to be a part of you

Du ger mig av din tid,                                          You give me of your time,
och det är vad jag vill ha.                                        and that's what I want.

Du är inte min och jag är inte din,            You’re not mine and I am not yours,
för du är min tid, precis som jag är din.     for you are my time, as I am yours.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0