punkt.

Okej.
Helvete.

Jag förstår ingenting. 

"Vilka invändningar skulle dessa lärare - ja, de som listas under a och b(mina tidigare lärare) - kunna möta från lärare vars didaktiska övertygelser mest liknar en rationell respektive demokratisk läroplanskod?" 

det är meningen att jag kristisk ska granska den frågan, bland många fler, och ge en vetenskaplig och personlig vinkling utifrån mina egna erfarenheter, även leta reda på hur jag kan vinkla det här till mitt ämne - alltså hur undervisningen i konst har påverkats utav den rationella och den demokratiska läroplanskoden?


HUR I HELVETE SKA JAG
KUNNA FÖRSTÅ DET HÄR



dock så kastar jag mig rakt in i detta virrvarr utav taggtråd, 
för att med glädje skaffa mig rivsår tills jag sågat av varenda kvist. 
Dock ser det jävligt jobbigt ut,
MEN DET SKITER JAG I FÖR JAG SKA BLI BILDLÄRARE.


punkt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0