Men ett bultande tonårshjärta välkomnar jag hösten

Jag vill bara dela med mig av hur otroligt glad jag är för livet just nu.
Åter igen har jag förälskat mig i allt. 

Hösten är utanför min dörr och bjuder ut mig i frosten och lövskogen i kängor och stickade mössor.


Men jag menar, bara människorna,
de jag träffar har hjärtan utav guld och skratt som ständigt ekar i mina öron.



jag har verkligen en anledning att vara glad och se fram emot de fem år jag har framför mig. 

och utan att vara rädd för framtiden det här gången,
nej nu ska jag omfamna den med det varmaste jag har. 

Jag ska hälsa den välkommen med hela handen och hela mitt bultande hjärta. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0