En bunt människor

Borde sova. 
Men somnar inte eeh


Lär mig nya saker varje dag, och jag som älskar att lära mig har då alltså hamnat i himmelriket.
Jag lär även känna de personer som kommit närmast ännu bättre, och jag tycker om dem allihop. 

Jag har verkligen samlat ihop en bunt mysiga, leende människor med humor och glädje. De har härliga personligheter allihop på sitt eget alldeles udda sätt. Ena ställer de mest komplicerade frågor jag någonsin hört. Den andra är ett musikaliskt geni och den tredje har en fantasi utöver det vanliga och fantastisk humor. Den fjärde har kanske den mysigaste dialekten jag hört och den sista och minsta är nog den mest öppensinnade och inbjudande person jag mött. 

Udda är bra.
Verkligen hur bra som helst. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0