På jakt efter kärleksbarn

Jag behöver stormas. Jag behöver skäras öppen och blöda i ett rasande lopp nedför gatan. Jag behöver springa snabbare än alla andra. Jag behöver andas djupare. Jag vill få större lungor för allt jag suktar efter. Jag vill gapa större för att bli matad med liv. Jag behöver ragla för att så rakt. Jag vill behöva sova för att vakna. Jag vill skratta högre än alla andra. Jag vill skrika sönder natten och välkomna morgonen i nästa sekund. Jag behöver tåras i ögonen av eufori och ivern att få matas med mer. Mer, mer. Jag behöver svettas i en dans bland likasinnade.


Jag behöver likasinnade. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0