hur det känns när hjärtat vibrerar i frenesi

Jag vill hjälpa till. 


Då jag ser filmer eller bilder på människor ute i världen som hjälper andra hugger det till utav längtan i hjärtat.
En utav mina största önskningar är att få resa världen runt och arbeta som bildlärare, hjälpa dem som behöver.
Jag vill bli volontär i utbildningssyfte eller i ett restaureringsarbete.

Och så snackar jag länder där jag kan jobba för lite och ingenting bara jag har råd med mat och logi. 
För mig har pengar inget värde. 


Men hur gör jag?
Vem ska jag kontakta, när? vart? 


.. vågar jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0