vad jag har gjort och vad jag kommer att göra

Jag försöker att övertyga mig själv att det bara kommer att pågå i en vecka.

Det är såhär att jag,
med min utomordentligt värdelösa planeringsförmåga,
måste stänga in mig själv fram till den 15 Maj för att göra klar behörighetsproverna.

Jag kommer att jobba på caféet mellan 14-18 Mån-Tors, så jag har alldeles för lite tid.
Jag måste vara i bildsalen mellan 09-13.30 varje dag för att göra en 3Dmodell.
Utöver det kommer jag att bete mig som en depressiv konstnär med en touch av eremit.



Jag kommer bara att synas,
om jag absolut måste.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0