liten tid för ära, hoppas det är okej





Nu ska jag berätta en historia om Sophie och Patrik.

och innan jag börjar så gör jag det av kärlek,
och för att jag är så himla stolt.



Det var en gång,
på den tiden då jag och sophie på söndagmornarna, ringde varandra för vårat "söndagsgossip".

Ja, du vill inte tro det.
men vi hade söndagsgossip.


sophie berättar en söndag, nyvaken och bakis

".. det var en kille där. Som var så himla söt."

klassiska? ja.
men att hon sedan tog tjuren i hornen och skrev till honom på chatten,
Det var en annan femma.

Första gången,
så svarar han inte.

?

sophie tänker "nähej du, nu jävlar"

andra gången,
så svarar han!


BAM


två år senare är de fortfarande tillsammans och lyckliga små grisar.


Jag vill bara ge lite plats åt kärleken och att ja,
lilla jag är himla stolt att fina sophie har fina patrik och att allt är så fint alltså åh jag blir alldeles åh.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0