när man bor i småstan ser man mörkret, hör man tystnaden


Av någon anledning har jag avskärmat mig från verkligheten ett tag nu,
trots att jag har umgåtts med vänner och familj, gjort saker, underhållit mig själv som vanligt. 

Men saken är den att jag har inte riktigt varit, 

där. 


Men jag känner att jag börjar sakta men säkert hitta någonting som jag inte riktigt vet vad det är.
Jag har börjat känna något som jag känner igen men som legat nerknölat i en trälåda på vinden.


Jag har testat, letat, kastat, glömt & målat om. Släckt och tänt.
Men det känns som att jag börjar få rätsida på saker nu. 

------------

"I've tried every approach to live and I've tried, tried it all. I haven't tried every thing but I've tried every approach. Sometimes you have to try everything to get the approach thesame but, ah. I've tried it all, I bought a bunch of stuff and went "naaah, i dont like that" I kind of came in and out of that a couple of times."
John mayer under Bold as love, where the light is, 2007.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0