Jag måste få dela med mig utav någonting.

Välkommen eller välkomna, till vad man kan kalla en omfattande guide till att navigera i parallella universum. Eller i det verkliga livet. Vad jag gör? nej inget speciellt. Ibland hittar du en dammig historia, från en dammig byrålåda i mitt minne jag öppnade av ren tristess. Ibland läser du ett utdrag från en, av min personliga åsikt, mycket bra bok.     Musik kommer garanterat förekomma. Konst. Åsikter. Idéer. Film.
I det stora hela vill jag dedikera den här platsen till allt med baktanke. Allt som fötts av en moder med starka och omtänksamma händer.
Jag vill ge plats åt allt som annars får väldigt lite plats.


Those who believe absurdities will commit atrocities.

- Voltaire.
Voltaire.
Voltaire.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0