i ett totalt jävla mörker

okej. 


Jag förstörde precis en hel vecka genom att vara ledig en dag för länge. 
Trots mina enorma försök i att disciplinera mig själv så lyckas jag med småfel orsaka totalt kaos. 

Alltså,
bara för att jag inte läste de kapitel jag behövde till veckan
(och med två kompletteringar på axlarna)
så kommer jag inte förstå seminariet imorgon,

vilket resulterar i dålig reflektion

och dålig reflektion betyder dålig kunskapsnivå

och låg kunskapsnivå innebär repetition utav 150 sidor på en dag

och repetition betyder förlorad tid till att skriva essän till examineringen

och lite tid på examineringen betyder dåligt arbete

och dåligt arbete...


ja kopplingen borde vara gjord vid det här laget. 
Allt på grund utav att jag ville filma naturen och springa ikapp med en fyraåring på Liseberg. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0