Från då till nu.

Bara för att jag verkligen vill skriva någonting så bara skriver jag någonting. 
Det blir något utav en tråkig update, eller reminder av vad som pågår. 

Jag börjar få lite julkänsla.
Göteborg är full utav julbelysning och mysiga snöfall,
julmarknader och saffransbakelser.
Jag sitter i ett tomt rum med mina saker nedpackade i lådor,
min och Lianas lägenhet skriker och gråter efter dem. 
Jag lägger upp bilder antagligen,
någon gång. 



Men jag trivs faktiskt. 
Det tog mig 3,5 månad att få känna mig okej med allt. 
3,5 månad för allt att falla på sin nya plats.


Jag sa att allt skulle förändras,
och det har det verkligen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0