Hanna and the musiclovers

Det skulle ha blivit. Det vet jag. Och det ångrar jag.

Varför det aldrig blev vet jag inte,
jag kanske inte tyckte att jag hade tid över.

Ändå hade jag det, nästan alldeles för mycket.

fast med jobb,
vänner,
soliga dagar,

så var det kanske svårt att se tiden då allt snurrade runt en som en orkan av
tickande klockor,
måsten och viljor.


jag ångrar det nu dock-

Ingen förståelse har jag heller såhär i dörrkarmen till min nya värld, mitt nästa liv och min nya tid-

varför jag aldrig tog mig tid för


Hanna & the musiclovers


Det skulle ha varit ett radioprogram på 88.8 förstår du.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0