en annan avgrund

Så,

nu har det hänt. 
Nu har det alltså hänt på riktigt.

på riktigt. 
Jag har verkligen flyttat.

flyttat. 
flyttat
flyttat

stavat sådär är det ett väldigt fult ord och anledningen till att jag uppepade gånger skriver ordet flyttat är för att jag inte har insett det än. 
Jag bor här nu och det hela känns verkligen som om jag har valt rätt för mig.

Tidigare idag sade jag något jag absolut inte visste att jag någonsin skulle säga, 
och definitivt inte så naturligt.

>> .. ja nu hittils och med dem har jag verkligen levt ut mitt liv <<

så jag hoppas ni förstår att jag saknar er,
mina kärleksbarn.

Och jag tänker på er. 

jämt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0