Att känna sig

Hur ska jag formulera mig?


Jag är så rätt. Det här är så rätt. Jag trivs med upplägget, alltså föreläsningar och seminarium.
Jag trivs med att vi kommer att läsa en kurs i taget. Jag trivs med att vi hela våren kommer att läsa konstrelaterade kurser. Jag trivs med att en utav lärarna är otroligt inspirerande och att jag märker det redan nu. Jag trivs med att de jag träffar är pratglada och hjälpsamma. Jag trivs med att jag redan har bytt nummer med några. Jag trivs med att lokalen vi kommer att undervisas i heter Artisten. Jag trivs med att jag har tillgång till ett enormt bibliotek. Jag trivs med att de människor jag ler mot ler tillbaka. Jag trivs med att jag just nu har hela världen framför mig och att jag kommer att uppleva allt och lite till här. 


Gud. 
Jag bara trivs, så himla bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0