2017

Min kreativitet försvinner och jag vet inte vad jag ska göra. Runt mig hänger bilder, tavlor och idéer men inom mig är det tomt. Uttrycket finns inte längre. Det känns inte rätt. 

Men jag måste hålla i. Jag har ett kontrakt och dagarna kommer då orken finns. 
jag vill för mycket men den tid som finns räcker inte. 

jag försöker komma ihåg allt ni vill lära mig men det försvinner. Jag kan inte förså varför jag berörs av så lite. Varför få saker fastnar och varför oron kryper tillbaka. 

Jag fösöker hitta styrkan genom att säga att tiden för kreativitet kanske inte är nu. För att uttrycka mig själv måste jag lära mig om mig själv.

Jag vill ha ett mål med det jag gör.
Jag vill inspireras men jag vet inte hur. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marigold

En plats med historier. Tankar. Längtan, vackra minnen och drömmar.

RSS 2.0